Saw IV [0/5]

Το λάθος ή, αν προτιμάτε, η κακή αρχή που έκανε το «Saw» για το είδος βασίστηκε τόσο στον εντυπωσιασμό των ακρωτηριασμών, αντικαθιστώντας το σασπένς και τον τρόμο με την εκπόρνευση της εικόνας ως βίτσιο. Από κάποια σκοπιά, υπάρχει λογική. Σε μια εποχή όπου η ειδησεογραφία και ο ανοιχτός παράδεισος του διαδικτύου μάχονται για το ποιος θα προσφέρει - με τον πιο ανώδυνο ως προς τους κανόνες της λογοκρισίας τρόπο - το πιο φρικαλέα ή μακάβρια αληθινό θέαμα θανάτου, τότε και ο κινηματογράφος πρέπει να παίξει το ίδιο παιχνίδι. Να παίξει με τα στάνταρ πάνω στα οποία γαλουχήθηκαν σε... ίντσες οι νεότερες γενιές θεατών. Κι επειδή η «παραμύθα» που λέγεται σινεμά θέλει να σου πουλήσει λίγο παραπανίσιο τσαμπουκά (διότι, αντιστοίχως, σου τα αφαιρεί από το πορτοφόλι...), τα εφέ συμπληρώνουν με τον τρόπο τους εκεί που η πραγματικότητα δεν τολμά να εισχωρήσει. Φυσικά, κάπου εκεί χάθηκε το παιχνίδι με την τέχνη και την ίδια της την απάτη. Πλέον, αντί να φλερτάρουμε με την όποια νοσηρή φαντασία και να προσθέτουμε νοητά μαχαιριές πάνω στο κορμί μιας Τζάνετ Λι, βλέπουμε το φακό να παίρνει θέση μέχρι και για... κολονοσκόπηση ακόμη!
Για το συγκεκριμένο φιλμ δεν υπάρχουν και πολλά σχόλια. Είναι τόσο δυνατό το καρμπόν από το προηγούμενο σίκουελ, που καταντά πολυτέλεια να σπαταλήσεις λέξεις για μια πλεκτάνη δύο αράδων και ουκ ολίγους μηχανουργικούς φονιάδες (ξεχωρίζει ο μηχανισμός απεγκλωβισμού με τις λεπίδες στο πρόσωπο), οι οποίοι σου το μπήγουν ως το κόκαλο μπας και νοιώσεις κάτι ή ξεχάσεις πως το’ χεις ξαναδεί το έγκλημα... παρεμφερώς (ενίοτε και μ’ ένα θράσος αντιγραφής του «Seven»). Περιττό να πω ότι δε χρειάζεται να περιμένεις το πέμπτο για να μουντζώσεις...
Saw IV [2007] / για το CINEMaD & το mftm
4 Comments:
πολυ καλα τα λες Ηλια για το νεο ειδος καφρο-gore που γεννησε το Saw,ομως ακριβως στην ιδια λογικη δεν ειναι κ τα 2 Hostel που εκθειασες?
κοινωνικο σχολιο για ναχαμε να λεγαμε και απο κει και περα η χαρα του σαδιστη.
υγ:σε δυο βδομαδες φανταζομαι θαχουμε τη χαρα να σε δουμε Θεσ/νικη?
http://theremin-movie.blogspot.com/
Η πρώτη ταινία ήταν υποφερτή. Από την δεύτερη και μετά η κατάσταση ξέφυγε. Ο σκηνοθέτης δεν καθοδηγεί σύμφωνα με το σενάριο αλλά σύμφωνα με τις διαστροφές του!
Eίμαι σίγουρος ότι πίσω από τα σήκουελ του Saw κρύβοντε Ιταλοί με αμερικάνικα ψευδώνυμα
Post a Comment
<< Home